Запорізький благодійний фонд “Єдність” за майбутнє” у партнерстві з Естонською радою у справах біженців впроваджують програму надання багатоцільової матеріальної допомоги для того, щоб підтримати українців, які постраждали від війни. 

https://register.pagulasabi.ee/uk/

Ми підтримуємо різні цільові групи у наступних областях: Запорізька, Донецька, Луганська, Харківська, Сумська, Чернігівська, Київська, Миколаївська, Дніпропетровська, Полтавська, Черкаська, Кіровоградська.

Багатоцільова матеріальна допомога надається на основі оцінки вразливості, яка здійснюється на індивідуальній основі. Оцінка вразливості здійснюється консультантом протягом дзвінка. Ми враховуємо різні життєві ситуації, що зумовлюють вразливість, зокрема: втрата годувальника домогосподарства, внаслідок бойових дій повністю втратили житло або житло зазнала значних руйнувань, інвалідність або тяжкий стан здоров’я,  одинока мати/батько з неповнолітніми діти; домогосподарства, де є жінка є годувальницею, малозабезпечені родини, в яких є неповнолітні діти, новонароджені, вагітні жінки та жінки, які годують новонароджених та інші. Рішення щодо допомоги базується на наданій інформації від заявника та приймається консультантом.

Якщо прийнято рішення щодо надання Вам багатоцільової матеріальної допомоги, сума допомоги складає 2220 грн на одну особу на 1 або 3 місяці (залежить від області). Сума допомоги може бути надана максимум на 5 членів домогосподарства. Сума матеріальної допомоги максимально може бути надана для 5 членів домогосподарства. Матеріальна допомога буде перерахована на банківський рахунок, який Ви вказали. 

Для того, щоб отримати допомогу, Вам потрібно зробити наступне:

Крок 1: зателефонуйте до нашого кол-центру

Кол-центр працює кожного дня з 9:00-19:00. Увага! Змінено номер кол-центру!

Правильний номер 067-105-28-03

ОбластьНомер телефону
Чернігівська, Донецька, Запорізька, Кіровоградська1
Київська, Миколаївська, Херсонська, Полтавська2
Сумська, Житомирська, Одеська, Черкаська3
Харківська, Луганська, Дніпропетровська4

Для консультування Вам потрібно обов’язково назвати Ваш ідентифікаційний податковий номер (ІПН).

Протягом дзвінка, наш консультант здійснить оцінку вразливості і якщо Ви будете відібрані для матеріальної допомоги, наш консультант введе Ваш мобільний телефон в нашу базу даних. Тільки після підтвердження від нашого консультанта Ви можете перейти до наступного кроку.

Крок 2: заповніть онлайн-форму

Якщо Ви були відібрані одним із наших консультантів, Ви можете перейти до заповнення онлайн-форми. Для того, щоб розпочати заповнювати онлайн-форму, Вам потрібно ввести свій мобільний телефон. Якщо Ваш мобільний телефон затверджено, Ви можете заповнювати онлайн-форму. Вам потрібно завантажити необхідні документи: першу, другу сторінки паспорту або ID-картки та сторінку з пропискою або скріни всіх цих документів у Дії, фото/скрін ідентифікаційного податкового номеру (ІПН) та фото/скрін рахунку IBAN.

Крок 3: очікуйте, коли Ваша заявка буде опрацьована.

Після заповнення онлайн-форми, наші фахівці переглянуть інформацію, яку Ви надали та можуть Вам зателефонувати для того, щоб уточнити інформацію та задати додаткові запитання. Після фінального підтвердження, платіж буде здійснено на Ваш банківський рахунок. Ви можете перевірити статус Вашої заявки. https://register.pagulasabi.ee/uk/status-check

Рішення подати заявку є добровільним, і надана інформація залишається конфіденційною. Інформація, яку Ви надаєте під час дзвінку і в цій формі, буде використана тільки для оцінки вразливості Вашого домогосподарства і для цілей оцінки програми. Зібрана інформація буде надана команді з оцінки та є доступною тільки для членів команди. Результати оцінки будуть надані донорам програми без ідентифікації осіб.

У випадку, якщо Ви стикнулися з серйозними порушеннями в рамках програми і хотіли звернутися зі скаргою, будь ласка подайте скаргу онлайн.

Будь ласка, врахуйте, що вся гуманітарна допомога надається безкоштовно! Якщо хтось просить Вас заплатити, зробити щось неприйнятне або надати якусь послуги чи сексуальні дії в обмін на допомогу, скажіть “ні” та напишіть на пошту seareferral@un.org або зателефонуйте на гарячу лінію наших партнерів 0-800-309-110 / 0-800-30-77-11 / 0-800-331-800.

У майбутньому, перелік вимог до бенефіціарів або цільові області можуть бути змінені та перелік категорій розширено.

Програма впроваджується за фінансування Естонської ради у справах біженців, Міжнародного Комітету Порятунку, Управління ООН з координації гуманітарних питань (UN OCHA) та Всесвітньої продовольчої програми.

*****************************************************************************************************************

Шановні заявники на багатоцільову матеріальну допомогу!


Просимо Вас звернути увагу на дуже важливий аспект щодо виплат!

1. Якщо Ви отримуєте допомогу від міжнародних організацій, Ви не можете подаватися до нашого фонду за допомогою, Вам буде відмовлено.

2. Якщо Ви отримали однієї виплатою в першому місяці всю суму, яка була передбачена на три місяці, Ви не можете подаватися на допомогу, оскільки в базі міжнародних організацій допомога для Вас вказана на три місяці.

3. Якщо міжнародна організація внесла Ваші дані до списку на допомогу, а Ви її ще отримали, будь ласка, чекайте. Кожна організація визначає самостійно графік платежів. Ця допомога може бути перерахована в кінці місяця.

4. Якщо Ви вже отримували допомогу від нашого фонду, ми надаємо пріоритет тим, хто ще не отримував від нас допомоги.

*****************************************************************************************************************************

Інформація щодо багатоцільової грошової допомоги від інших міжнародних організацій!cash_programmes_table_ukr_30052022Завантажити

Для того, щоб отримати багатоцільову матеріальну допомогу, зверніться на кол-центр Запорізького благодійного фонду “Єдність” за майбутнє”. Будь ласка, не надсилайте Ваші документи та заяви без попередньої консультації з фахівцями на кол-центрі. Такі заяви не будуть розглянуті.

Для консультування Вам потрібно обов’язково назвати Ваш ідентифікаційний податковий номер (ІПН)

Зверніть увагу – тел.: 066-343-71-25 – це шахраї! Не читайте від них повідомлень та не вступайте з ними в переписку!

Ми отримуємо дуже багато дзвінків на кол-центр. Для нас важливо, щоб Ви змогли отримати відповіді на Ваші питання та надати консультації.

Час очікування відповіді на надіслану заявку складає від 5 до 10 днів, враховуючи велику кількість звернень, які надходять на всі канали комунікації фонду. Будь ласка, не телефонуйте із запитаннями щодо отримання заявки, якщо пройшло менше 5 днів з моменту надсилання заявки. На даний момент через значну кількість подібних дзвінків проблематично додзвонитися для тих, хто потребує термінової підтримки!

*****************************************************************************************************************************

Електронні пошти не приймають звернень і листів та не є каналом комунікації із заявниками. 

Але враховуючи значну кількість людей, які потребують допомоги, ми намагаємося відповідати на листи та надавати Вам інформацію. Листи, які надходять на електронні пошти фонду, на жаль, розглядаються, дуже повільно, тому що пошта перевантажена великою кількістю звернень і їх розгляд може тривати до кількох тижнів. Просимо поставитися до цього з розумінням.

Ще раз нагадуємо: розгляд і опрацювання заявок триває 5 – 10 днів. Будь ласка, не пишіть нам листів із запитанням щодо того, чи отримали заявку, якщо пройшло менше, ніж 10 днів з моменту подачі. Таким чином Ви зумовлюєте те, що ті, хто знаходиться в складних життєвих обставинах і потребує швидшої консультації наших фахівців, отримає її значно пізніше через опрацювання та відповіді на такі листи.

Нагадуємо ще раз: будь ласка, не направляйте документи на електронні пошти та вайбер без консультацій з фахівцями кол-центру ЗБФ “Єдність” за майбутнє”.

***********************************************************************************************************

ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ПИТАННЯ

Як мені отримати допомогу?

  • В першу чергу, зайдіть на сайт фонду за посиланням: https://www.ednist-fond.com.ua/2022/03/05/humanitarian-aid/  та ознайомтесь з переліком областей, в яких працює проєкт та категорій осіб, які можуть отримати допомогу. Необхідно звернутися до оператора кол-центру відповідної області, де Ви зараз знаходитесь та отримати консультацію, чи зможете Ви отримати допомогу. 

Хто може отримати грошову допомогу?

Пріоритет надається наступним категоріям вразливих верств населення, які є внутрішньо переміщеними особами або місцевими жителями з цих областей: Чернігівська, Донецька, Запорізька, Харківська, Луганська, Сумська, Житомирська, Одеська, Черкаська, Київська, Миколаївська, Херсонська, Полтавська області: 

1) члени сім’ї були травмовані або поранені внаслідок бойових дій – для цивільних;

2)  внаслідок бойових дій повністю втратили житло;

3) житло зазнало часткового руйнування і потребує ремонту;

4) одинока мати/батько з неповнолітніми дітьми;

5) в сім’ї є люди з інвалідністю, або онкохворі, які потребують коштовного лікування;

6) втратив(ла) роботу і залишив(ла)ся без коштів для існування;

7) був(ла) вимушений(а) виїхати з місця проживання внаслідок бойових дій та не можуть повернутися додому через те, що ця територія окупована або на цій території зараз ведуться активні бойові дії та повністю зруйновано житло. 

8) Малозабезпечені сім’ї працездатного віку.

Я отримала виплати від Всесвітньої продовольчої програми ООН минулого місяця,  а в цьому місяці мені виплати не прийшли.

Я отримала виплати від Всесвітньої продовольчої програми ООН минулого місяця 4440 грн,  а в цьому місяці мені оплатили 2220 грн.

Всесвітня продовольча програма ООН сама визначає суми виплат та їх здійснення. Фонд “Єдність” за майбутнє” не має доступу до цих даних. Щоб уточнити інформацію щодо виплати допомоги, будь ласка, зверніться до Всесвітньої продовольчої програми ООН на їх сайт за посиланнямhttps://ukr.reg.scope.wfp.org/ukr/helpабо на гарячу лінію 0800307711.

**************************************************************************

Я отримаю допомогу на один місяць одноразову допомогу чи на три місяці протягом трьох місяців?Фонд працює з різними донорами, тому допомога може бути надана як на один місяць одноразовою, так і протягом трьох місяців1) Ви отримали допомогу від Всесвітньої продовольчої програми – це допомога протягом трьох місяців. Фонд до кінця травня завершує роботу з розповсюдження НОВИХ КОДІВ по Всесвітній продовольчій програмі. 2) Ви отримали допомогу на банківську карточку: Одноразова допомога – перераховується один раз на банківську карточку.Допомога протягом трьох місяців – перераховується три рази на банківську карточку ЩОМІСЯЦЯ. 


ЯКЩО ВИ НЕ ОТРИМАЛИ НА БАНКІВСЬКУ КАРТОЧКУ ВИПЛАТУ ПРОТЯГОМ НАСТУПНОГО МІСЯЦЯ –  ДОПОМОГА ДЛЯ ВАС ОДНОРАЗОВА!


УВАГА: ФОНД НЕ ПЕРЕОФОРМЛЮЄ ВИПЛАТИ, ЯКІ РОЗРАХОВАНІ НА ОДИН МІСЯЦЬ, НА ТРИ МІСЯЦІ!В ЗВ’ЯЗКУ З ОБМЕЖЕНИМИ РЕСУРСАМИ МИ НАМАГАЄМОСЯ МАКСИМАЛЬНО ОХОПИТИ МАТЕРІАЛЬНОЮ ДОПОМОГОЮ ТИХ, ХТО ЩЕ ЇЇ НЕ ОТРИМУВАВ.ЦЕ ТИМЧАСОВА ДОПОМОГА, ЯКА НАДАЄТЬСЯ НА ОБМЕЖЕНИЙ ПЕРІОД ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ВИ МАЛИ МОЖЛИВІСТЬ ПРОТЯГОМ ЦЬОГО ЧАСУ ЗНАЙТИ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ – ОФОРМИТИ ДЕРЖАВНУ ДОПОМОГУ ЧИ ЗНАЙТИ РОБОТУ.

ЦЕ ДОПОМОГА ВІД МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКА СПРЯМОВАНА НА НАДАННЯ ДОПОМОГИ НАЙБІЛЬШ ВРАЗЛИВИМ ВЕРСТВАМ НАСЕЛЕННЯ ПРОТЯГОМ ОБМЕЖЕНОГО ЧАСУ.

ТІ, ХТО ПОДАЛИ ЗАЯВКИ З 24 ТРАВНЯ НА НОВІЙ ПЛАТФОРМІ, ВИ МОЖЕТЕ ПЕРЕВІРИТИ СТАТУС СВОЄЇ ЗАЯВКИ: https://register.pagulasabi.ee/uk/status-check“ДОПОМОГА ВИПЛАЧЕНА” – ЦЕ ОДНОРАЗОВА ДОПОМОГА (ПОВНА ОПЛАТА), якщо “ВИПЛАЧЕНА 1 ЧАСТИНА” – ЦЕ ДОПОМОГА НА ТРИ МІСЯЦІ.

БУДЬ ЛАСКА, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: ФОНД НЕ НАДАЄ ІНДИВІДУАЛЬНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ ЗАЯВНИКАМ ЩОДО ВИДУ ВИПЛАТУ – НА ОДИН МІСЯЦЬ ЧИ НА ТРИ МІСЯЦІ.

************************************************************************************

Я внутрішньо переміщена особа з дітьми, чи можу я отримати допомогу?

  • Внутрішньо переміщені особи на даний момент отримують державну допомогу, а також допомогу від міжнародних організацій. Наш фонд використовує індивідуальний підхід залежно від складності життєвих обставин. Будь ласка, переконайтеся, що Ви зараз проживаєте у цільових областях, яким ми надаємо допомогу – Чернігівська, Донецька, Запорізька області, Харківська, Луганська області, Сумська, Житомирська, Одеська, Черкаська області, Київська, Миколаївська, Херсонська, Полтавська області та належите до вразливих категорій, вказаних на сайті. Будь ласка, зверніться на кол-центр по телефону для Вашої області. 

Я не можу додзвонитися на кол-центр?

  • Лінії операторів працюють у перевантаженому режимі у зв’язку з великим потоком звернень. Просимо Вас ставитися з розумінням до завантаженості кол-центрів та спробувати перетелефонувати через деякий час. 

Я надіслала документи на вайбер, а вони не прочитані

  • Якщо Ви отримали посилання від оператора кол-центру ,вони будуть обов’язково розглянуті та Вам буде надана допомога. Якщо Ви отримали це посилання з будь-яких сторонніх джерел (таких, як Viber групи тощо), то ці документи не розглядаються. Коли доходить черга до розгляду цієї  заяви, тоді розглядаються і відкриваються документи. Якщо Ви не порушували порядок подання документів (дзвінок оператору кол-центру – заповнення надісланої оператором заяви – надіслання документів по вайберу), то вони обов’язково будуть розглянуті, занесені до бази даних і Ви отримаєте допомогу. 

Коли я отримаю допомогу після оформлення заяви?

  • З моменту опрацювання заяви буде проведена виплата у термін від 14 робочих днів. Просимо не перезавантажувати кол-центр дзвінками протягом цих 14 днів, тому що не можуть дозвонитися ті, хто знаходяться в тяжкій ситуації в районах бойових дій, де поганий зв’язок.

Я переїхала на Західну Україну, як мені отримати допомогу?

  • Зверніться до волонтерів або органів влади Вашої області, щоб вони підказали Вам, які саме фонди надають допомогу у Вашій області.

Я знаходжусь за межами України, чи можу я отримати допомогу?

  • Фонд надає допомогу тільки тим, хто знаходиться в Україні.

Я отримала/зареєструвалася на допомогу від іншої міжнародної організації (ЮНІСЕФ, ООН тощо). Чи можу я отримати допомогу і у вашому фонді?

  • Всі організації, які надають міжнародну допомогу, в тому числі і наша, передають дані в спільну координаційну групу. Тому рекомендуємо Вам не подавати заявки в декілька організацій одночасно.