• Post category:Нове

 Для того, щоб отримати багатоцільову матеріальну допомогу для тих, хто зараз проживає у Київській, Харківській, Сумській та Чернігівській областях від Всесвітньої продовольчої програми, що надає Запорізький благодійний фонд “Єдність” за майбутнє” в партнерстві з Естонською радою у справах біженців, будь ласка, зверніться до керівництва Вашої громади. Всім керівникам громад у цих областях надіслано лист-запрошення до співпраці. Заступники голів обласних військово-цивільних адміністрацій цих областей схвально поставилися до проєкту та підтвердити своє бажання співпрацювати. В першу чергу, будуть розглядатися списки, подані керівництвом громад для допомоги вразливим верствам населення. На даний момент наша команда отримала більше заявок, ніж є можливість надати допомогу, тому  робота проводиться з громадами. Умови виплати допомоги та суми зазначені на сайті Всесвітньої продовольчої програми ООН https://ukr.reg.scope.wfp.org/ukr/faq

   У рамках цієї програми надається пріоритет наступним категоріям вразливих верств населення, які є внутрішньо переміщеними особами або  місцевими жителями з цих чотирьох областей:
1) члени сім’ї були травмовані або поранені внаслідок бойових дій – для цивільних;

2)  внаслідок бойових дій повністю втратили житло;

3) житло зазнало часткового руйнування і потребує ремонту;

4) одинока мати/батько з неповнолітніми діти;

5) в сім’ї є люди з інвалідністю, або онкохворі, які потребують коштовного лікування;

6) втратив(ла) роботу і залишив(ла)ся без коштів для існування;

7) був(ла) вимушений(а) виїхати з місця проживання внаслідок бойових дій та не можуть повернутися додому через те, що ця територія окупована або на цій території зараз ведуться активні бойові дії та повністю зруйновано житло. 

8) Малозабезпечені сім’ї працездатного віку.

Будь ласка, врахуйте, що соціальні служби працюють з вразливими верствами населення, але вони можуть не бути поінформовані щодо того, що втратили роботу і не маєте доходу. Якщо Ви втратили роботу, зверніться до місцевої влади, щоб Вас включили до списку на допомогу.

Важливо: ми розуміємо, що можуть виникати певні труднощі під час звернення до керівництва місцевих громад. Якщо Ви зверталися до місцевої влади Вашої громади і Вас не включили до списку з різних обставин або представники місцевої влади повідомляють, що не отримували такого листа, будь ласка, заповніть Google-форму. https://forms.gle/LB8WxzecJUEt8F4S7 Ця інформація буде надіслана нашими фахівцями до Вашої громади для того, щоб їхні фахівці опрацювали цю інформацію та подали оновлені списки. Для нас важливо мати такий зворотній зв’язок від Вас!

*****************************************************************************************************************************

Увага! Щодо можливості отримати допомогу для жителів інших областей, будь ласка, звертайтеся до кол-центру для консультацій фонду “Єдність” за майбутнє”. Будь ласка, не надсилайте Ваші документи та заяви без попередньої консультації з фахівцями на кол-центрі. Такі заяви не будуть розглянуті.

Час роботи кол-центру: з 09.00 до 19.00 (перерва на обід з 13.00 до 14.00).  

 Чернігівська, Донецька, Запорізька області: тел.: 066-038-37-66, 063-208-76-97, 098-911-84-18,  099-609-41-68

 Харківська, Луганська, Дніпропетровська області: тел.: 099-544-03-52, 063-053-97-27
Сумська, Житомирська, Одеська, Черкаська області: тел.: 095-438-33-44, 093-646-75-74, 068-221-22-80, 066-111-48-15,
Київська, Миколаївська, Херсонська, Полтавська області: тел.: 050 885 20 04, 066-725-39-59
З 17.00 до 21.00 для всіх вищевказаних областей: тел.: 050-679-57-13

Зверніть увагу – тел.: 066-343-71-25 – це шахраї! Не читайте від них повідомлень та не вступайте з ними в переписку!

Ми отримуємо дуже багато дзвінків на кол-центр. Для нас важливо, щоб Ви змогли отримати відповіді на Ваші питання та надати консультації.

Найближчим часом ми відкриємо окремі телефонні лінії для прийняття дзвінків для первинних і вторинних консультацій. 

Первинна консультація – щодо можливості надання гуманітарної допомоги.

Вторинна консультація – щодо проблем з використання кодів або термінів подання заявок.

Час очікування відповіді на надіслану заявку складає від 5 до 10 днів, враховуючи велику кількість звернень, які надходять на всі канали комунікації фонду. Будь ласка, не телефонуйте із запитаннями щодо отримання заявки, якщо пройшло менше 5 днів з моменту надсилання заявки. На даний момент через значну кількість подібних дзвінків проблематично додзвонитися для тих, хто потребує термінової підтримки!

*****************************************************************************************************************************

Електронні пошти не приймають звернень і листів та не є каналом комунікації із заявниками. 

Але враховуючи значну кількість людей, які потребують допомоги, ми намагаємося відповідати на листи та надавати Вам інформацію. Листи, які надходять на електронні пошти фонду, на жаль, розглядаються, дуже повільно, тому що пошта перевантажена великою кількістю звернень і їх розгляд може тривати до кількох тижнів. Просимо поставитися до цього з розумінням.

Ще раз нагадуємо: розгляд і опрацювання заявок триває 5 – 10 днів. Будь ласка, не пишіть нам листів із запитанням щодо того, чи отримали заявку, якщо пройшло менше, ніж 10 днів з моменту подачі. Таким чином Ви зумовлюєте те, що ті, хто знаходиться в складних життєвих обставинах і потребує швидшої консультації наших фахівців, отримає її значно пізніше через опрацювання та відповіді на такі листи.

Нагадуємо ще раз: будь ласка, не направляйте документи на електронні пошти та вайбер без консультацій з фахівцями кол-центру ЗБФ “Єдність” за майбутнє”.

***********************************************************************************************************

ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ПИТАННЯ

Як мені отримати допомогу?

  • В першу чергу, зайдіть на сайт фонду за посиланням: https://www.ednist-fond.com.ua/2022/03/05/humanitarian-aid/  та ознайомтесь з переліком областей, в яких працює проєкт та категорій осіб, які можуть отримати допомогу. Необхідно звернутися до оператора кол-центру відповідної області, де Ви зараз знаходитесь та отримати консультацію, чи зможете Ви отримати допомогу. 

Хто може отримати грошову допомогу?

Пріоритет надається наступним категоріям вразливих верств населення, які є внутрішньо переміщеними особами або місцевими жителями з цих областей: Чернігівська, Донецька, Запорізька, Харківська, Луганська, Сумська, Житомирська, Одеська, Черкаська, Київська, Миколаївська, Херсонська, Полтавська області: 

1) члени сім’ї були травмовані або поранені внаслідок бойових дій – для цивільних;

2)  внаслідок бойових дій повністю втратили житло;

3) житло зазнало часткового руйнування і потребує ремонту;

4) одинока мати/батько з неповнолітніми дітьми;

5) в сім’ї є люди з інвалідністю, або онкохворі, які потребують коштовного лікування;

6) втратив(ла) роботу і залишив(ла)ся без коштів для існування;

7) був(ла) вимушений(а) виїхати з місця проживання внаслідок бойових дій та не можуть повернутися додому через те, що ця територія окупована або на цій території зараз ведуться активні бойові дії та повністю зруйновано житло. 

8) Малозабезпечені сім’ї працездатного віку.

Проєкт щодо надання багатоці адресної грошової допомоги, який реалізоаує разом з Ест ВПП охоплює 4 області Київська, Харківська, Сумська та Чернігівська та впроваджується у співпраці з територіальними громадами.

Я внутрішньо переміщена особа з дітьми, чи можу я отримати допомогу?

  • Внутрішньо переміщені особи на даний момент отримують державну допомогу, а також допомогу від міжнародних організацій. Наш фонд використовує індивідуальний підхід залежно від складності життєвих обставин. Будь ласка, переконайтеся, що Ви зараз проживаєте у цільових областях, яким ми надаємо допомогу – Чернігівська, Донецька, Запорізька області, Харківська, Луганська області, Сумська, Житомирська, Одеська, Черкаська області, Київська, Миколаївська, Херсонська, Полтавська області та належите до вразливих категорій, вказаних на сайті. Будь ласка, зверніться на кол-центр по телефону для Вашої області. 

Я не можу додзвонитися на кол-центр?

  • Лінії операторів працюють у перевантаженому режимі у зв’язку з великим потоком звернень. Просимо Вас ставитися з розумінням до завантаженості кол-центрів та спробувати перетелефонувати через деякий час. 

Я надіслала документи на вайбер, а вони не прочитані

  • Якщо Ви отримали посилання від оператора кол-центру ,вони будуть обов’язково розглянуті та Вам буде надана допомога. Якщо Ви отримали це посилання з будь-яких сторонніх джерел (таких, як Viber групи тощо), то ці документи не розглядаються. Коли доходить черга до розгляду цієї  заяви, тоді розглядаються і відкриваються документи. Якщо Ви не порушували порядок подання документів (дзвінок оператору кол-центру – заповнення надісланої оператором заяви – надіслання документів по вайберу), то вони обов’язково будуть розглянуті, занесені до бази даних і Ви отримаєте допомогу. 

Коли я отримаю допомогу після оформлення заяви?

  • З моменту опрацювання заяви буде проведена виплата у термін від 14 робочих днів. Просимо не перезавантажувати кол-центр дзвінками протягом цих 14 днів, тому що не можуть дозвонитися ті, хто знаходяться в тяжкій ситуації в районах бойових дій, де поганий зв’язок.

Я переїхала на Західну Україну, як мені отримати допомогу?

  • Зверніться до волонтерів або органів влади Вашої області, щоб вони підказали Вам, які саме фонди надають допомогу у Вашій області.

Я знаходжусь за межами України, чи можу я отримати допомогу?

  • Фонд надає допомогу тільки тим, хто знаходиться в Україні.

Я отримала/зареєструвалася на допомогу від іншої міжнародної організації (ЮНІСЕФ, ООН тощо). Чи можу я отримати допомогу і у вашому фонді?

  • Всі організації, які надають міжнародну допомогу, в тому числі і наша, передають дані в спільну координаційну групу. Тому рекомендуємо Вам не подавати заявки в декілька організацій одночасно.